خدایا خیلی دوستت دارم


mobinajooooooo

من همونی ام که وقت و بی وقت مزاحمت می شم
همونی که وقتی دلش می گیره و بغضش می ترکه، میاد سراغت
من همونی ام که همیشه دعاهای عحیب و غریب می کنه
و چشماشو می بنده و می گه
... من این حرف ها سرم نمی شه. باید دعامو مستجاب کنی
...
همونی که گاهی لج می کنه و گاهی خودشو برات لوس می کنه
همونی که نمازاش یکی در میان قضا می شه و کلی روزه نگرفته داره
همونی که بعضی وقتا پشت سر مردم حرف می زنه
گاهی بد جنس می شه البته گاهی هم خود خواه
حالا یادت اومد من کی هستم؟؟؟؟

ولی خدا ، خیلی دوست دارم . خــــــــــیلــــی



نظرات شما عزیزان:

هیــــــــــــــــــــــــچ§
ساعت22:12---7 آبان 1391
چه عنوان قشنگی داره مطلبت
راستش من فعلا قصد آهنگ گذاشتن ندارم ولی شاید در آینده این کارو هم بکنم
ممنون از پیشنهادت دوستم


فراز
ساعت23:16---5 آبان 1391
سلام
ممنون از حضورتون
با افتخار لینک شدید
یا حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:,ساعت 18:7 توسط mobina| |


Power By: LoxBlog.Com